søndag 4. januar 2009

SLUTT PÅ FERIEN.

I dag startet jeg dagen med varetelling, noe som var veldig kjedelig. Jeg hadde sovnet ca 6 - halv 7 tiden på morgenen og måtte opp igjen klokken 8. Den svei.
Kom hjem i to tiden, deiset rett i senga og sovnet som en stein. Mamma ble litt sur, siden hun ikke vil at jeg skal snu døgnet så veldig. Vel, i'm sorry to break the news for you, but, too late.
I morra er det skole igjen. Åh! Jeg vil virkelig ikke gå på skole lenger! Det er så tørt og kjedelig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Så nå er det slutt på ferie and back to school. Selvfølgelig blir det kult å se folka igjen. Jeg er veldig fornøyd med klassen, så det er ikke noe problem. Det eneste er de tørre fagene osv. Jaja..
Uheldigvis begynner ikke dansinga før neste uke.. Det er veldig lenge og vente syns jeg! Men jeg gleder meg utrolig mye til å få startet igjen!
Også har vi fetteren min fra USA på besøk. Det er veldig koselig. Han har med seg kjæresten Juliet, som er veldig koselig! Nils studerer til å bli filmprodusent og er faktisk snart ferdig med en film allerede. Det blir gøy å se!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar