tirsdag 6. januar 2009

SHOES SHOES SHOES.

Sitter på skolen og har egentlig "klasseråd", men orker ikke følge med. Sitter å leter etter sko og vesker. Fant noen utrolig kule sko på Bianco's nettside. Disse to skjønnhetene vurderer jeg sterkt å kjøpe. Spesielt den til venstre. (Den til høyre er rød inni.) Jeg har så lyst på de! Vi får se hva jeg bestemmer meg for. Er også inne på en særiøs tanke om å kjøpe en Chanel veske. Det har jeg alltid hatt lyst på. Har funnet noen billige på Ebay, men siden jeg selv ikke er 18 får jeg ikke registrert meg og jeg tror nok ikke mamma eller pappa gidder det. Men en vakker dag skal disse to bli mine! Det er jeg sikker på. Haha.

Forresten vil jeg anbefale bloggen http://fashionjunkiie.com/. Den er veldig bra! Hun fine outfit bilder, utrolig bra og gjennomført stil. Skriver bra - ikke for mye og ikke for lite. Utrolig bra! Burde leses.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar