fredag 2. januar 2009

GODT NYTTÅR!

2009.
- Nytt år, nye muligheter.
Da var vi i 2009, et helt nytt år å oppleve. Nye latterkuler, nytt drama, nye forelskelser, nye hjerteknusere.
En ny start, rett og slett.
Det er litt deilig å begynne på nytt, med nye nyttårsforsettere som man skal holde. Kanskje det blir et bedere år, eller kanskje det blir det dårligste man har opplevd på lenge. Oppturer eller nedturer. Hvem vet? Jeg har masse jeg skulle opplevd i 2009. Og jeg gleder meg!
- Jeg blir 17.
- Jeg blir ferdig med 1.klasse.
- Jeg skal på mange råkule konserter.
- Jeg skal til utlandet igjen.
Og for ikke å snakke om alt annet! Jeg har store og positive forventninger til 2009. Jeg skal gjøre dette til et bra år for meg selv og andre. Det er jeg innstilt på!
GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!

1 kommentar: