torsdag 5. februar 2009

DRAMA I GARDEROBEN.

Ah, i dag skulle vi ha svømming i gymmen igjen. Jeg hadde for en gangs skyld tatt med meg lås så jeg kunne låse inne klærene, pc'en og sminken min i et skap. Også gav jeg nøkkelen til Sejla siden hun ikke skulle svømme, men trene på nautilus eller no. Og utti vannet var det. Etter en litt slitsom svømmetime var det inn i garderoben for å dusje og skifte, men da jeg hadde tenkt å ta på meg tørre klær etter en god dusj, fant ikke Sejla nøkkelen. Så jeg stod en halvtime i bare håndkle. Uten klær, uten sminke og venta på at noen skulle rope "her er den!", men nei.. Resultatet ble at vi måtte hente badevakta som kunne bryte opp skapet. Så klærene fikk jeg, men det var litt nervepirrende i mens.. Haha.

2 kommentarer:

  1. jøsses, det er vanskelig å legge nøkkelen på et lurt sted ? xD

    SvarSlett
  2. Det kan ikke hvere mye moro =P

    SvarSlett