onsdag 4. februar 2009

BESTEVENNEN MIN

TI TING JEG LIKER MED BESTEVENNEN MIN:
- At hun er seg selv.
- At vi kan sitte å diskutere politikk, religion osv i timesvis. (Hun er altså smart)
- At hun er så forståelsesfull.
- At hun er omtenksom.
- At vi har intern (insane morsom) humor.
- At jeg klarer å være meg selv 100% når jeg er med hu.
- At jeg føler meg som hjemme når jeg er med hu.
- At hun er til å stole på.
- At vi gjør hva som helst sammen.
- At hun sier hva hun virkelig mener om ting.
(Intern humor)
Signe: "Det er ikke leth.." Andrea: "nei, det er nilsen!"
Jeg tenkte jeg skulle lage et sånt innlegg, fordi noen gang er er det litt koselig å bli mint på hvorfor noen er glad i en. Og ikke bare "jeg er glad i deg" hver dag, men også faktisk hvorfor jeg er det. Bare for å være snill.
<3

1 kommentar: