søndag 8. februar 2009

SKITUR MED SPANJOLER.

Ja, på fredag hadde vi skitur med noen utvekslingsstudenter fra Spania. Det var et opplegg lærerene i spansk klassene hadde lagt opp for oss. Først skulle vi møtes i klasserommet for å spise lunsj med de, og alle var spente og nærvøse. Selv kan jeg veldig, veldig lite spansk så jeg klamra meg fast i Silje og Julianne. Så var det opp i funkelia for å gå langrenn. Mange av spanjolene var overraskende gode faktisk til å være første gang, men noen slet litt da noe som er helt forståelig! Husker når jeg skulle prestere mine ferdigheter på langrenn da jeg var liten. Det gikk ganske dårlig, så at det var frustrerende - skjønner jeg..! Kameraet gikk ofc tom for batteri, så ble ikke noen bilder NÅ heller.. Jaja, koselig var det hvertfall! Selvom mye ble kroppsspråk og engelsk fra min side. (btw, jeg har laget en sånn snerten liten greie med navnet mitt på.. hehe)

2 kommentarer:

  1. du, den snertne lille greia med navnet ditt var søt ;P hehe

    kjekke spanjåler ?? BD

    SvarSlett
  2. Hahah! Ja, det var et skikkelig vellykket arrangement, næt! ^^

    SvarSlett