mandag 6. oktober 2008

Tønsberg

Denne helgen har jeg vært hos venninna mi i Tønsberg. Eller i Sem for å være helt nøyaktig. Det var utrolig kos. Jeg ser ikke Signe så veldig ofte, så det var digg å være med henne igjen. Vi tok toget inn på lørdag, og var i Tønsberg ca i fire tiden. Der var vi litt på Farmanstredet som er kjøpesenteret i Tønsberg. Der kjøpte jeg en lilla tunika og en grå tights. Tunikaen syns jeg ligna på en nattkjole, og tightsen var for liten. Vil bare si at det lønner seg å skjekke str Ellers så vi tv, snakka og spiste godteri og seinere tok en tur ut.
Men hjemreisa var litt lite digg for å si det sånn. Når vi var ca mellom Darbu og Kongsberg får toget en teknisk feil, og vi står stille i en og en halv time! I-pod'en gikk tom for strøm OG jeg hadde lite dekning på mobilen. Men heldigvis ble vi dyttet av et annet tog inn til Krekling, og byttet tog der. Kvelden reddet.
Men når jeg kom til Kongsberg stasjon var det ingen som stod å ventet på meg.. Mamma var på jobb og pappa hadde reist til Nordsjøen for å jobbe. Så jeg måtte gå hjem. Ikke at det er langt i det hele tatt. Kanskje kvarter - tjue min å gå, men baggene (jeg hadde to) var fulle og kjempe tunge. (Intern; Signe)
Jaja, men jeg kom meg heldigvis hel hjem. Slitsomt, men likevel. Haha.
(Ja, jeg vet bildet er dårlig..)

1 kommentar: