torsdag 2. oktober 2008

Onsdag.

I dag har vært en deilig dag. Fikk sove så lenge jeg ville, og den muligheten tok jeg uten tvil! Det var deilig å våkne og tenke at i dag kunne jeg bare slappe av uten å bekymre meg over jobb, skole osv. Så jeg stod opp, så på tv og loka. Fikk faktisk ryddet og vasket rommet mitt også. Det var deilig. (Ikke selve ryddinga, men etterpå) Så nå er det ryddig og pent her. Ellers har jeg sett på Tila Tequila, og det er festlig det. Haha. Drama hele tiden. Det er litt artig å se en hel masse folk go crazy for èn og samme person. De klikker helt.

I går møtte jeg Signe igjen. Hun bor i Tønsberg, så får ikke sett henne så ofte.. Så det var koselig. Vi leide film og spiste godteri, prata gossip og masse mer. Vi gikk fram og tilbake for å få leid den filmen, og kjøpt det godteriet. Haha. Men det var koselig. Vi så "40 year old virgin", haha, det var en artig film..! Også skal vi til Oslo om halvannen ukes tid. Det blir hvertfall digg! Har allerede funnet ut at jeg skal ha nye (store!) solbriller, skinnjakke og en trench coat. Yeah.

blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar