tirsdag 30. september 2008

avslappende

Begynner å minke litt på blogging skjønner jeg, men har hatt "så mye" å gjøre, og har bare ikke orka. Haha. Men festen til Naemy og Karoline var kjempegøy! Var på Grand Hotell i kongsberg, og feira det i Argus bar, tror jeg det het. Var masse dansing, og masse gøy! Outfitet var det jeg har på bildet. Bare med svart topp og bh, og håret var annerledes, og hadde ikke lue. Bildet er tatt en helt annen dag, når jeg bare skulle prøve det. Men jeg var ikke den eneste med sånn topp! Neida, var vel en 3 - 4 andre som også hadde lik.. Det var litt kjipt da, men pytt pytt. Det var jo ikke outfitet som var poenget på festen heller. Ellers har jeg vært en tur i byen, skulle høre om Premium hadde fått inn headsettet mitt igjen, men neida. Mitt var blitt ødelagt av en årsak jeg ikke forstår, så jeg leverte det tilbake og skulle få et nytt innen max to uker, men de får ikke inn hvite headset før etter nyttår, så måtte klare meg med en tilgode lapp. Også har jeg bestemt meg for å kjøpe skinnjakke, eller kanskje. Og en super søt kjole som jeg og Solrun prøvde på Vero Moda. Den var kjempe billig, så kommer nok til å kjøpe den. Ellers har jeg jobbet. Kom akkurat hjem fra jobb nå, og har jobbet siden 8. i morres. Så jeg er kjempe sliten, men det vil ta seg godt ut på lønnings slippen. Skal også jobbe i morra. Men nå skal jeg bare slappe helt av. Sweet. Vi blogges.

1 kommentar: