lørdag 27. september 2008

høstferie.

Endelig er det høstferie. Den tror jeg det er mange som har ventet på helt siden skolen startet igjen. Skolen går helt greit, men det er mye lekser og mye stress! Helt annerledes enn ungdomsskolen. Men jeg blir nok vant til det etterhvert. Vil bare komme meg igjennom, så jeg slipper å gå om igjen eller noe. Men anyways: høstferie! Det skal bli så herlig. Bare slappe av (og jobbe litt da).
- Men jeg må fortelle om den nye toppen jeg kjøpte! Jeg hadde egentlig ikke råd, men heldigvis kom Joakim (kjæresten til Naemy som er et stinn av penger) og lånte meg 250 kr (jeg klarte å skrape sammen 10 kr selv) Det var utrolig snilt! Så nå har jeg et outfit til festen på søndag! yes. Sleit skikkelig med det.. "hva skal jeg ha på meg?", "Hva passer?" osv. Men nå jeg så den toppen tenkte jeg meg et perfekt outfit. Så tusen takk Joakim!
- Toppen er kjøpt på Vero Moda, for 259,95

Og nå skal jeg snart på jobb igjen.. Jobber fra 12 - 18 i dag. Så det blir det gode penger av hvertfall.. Kanskje jeg blogger mer når jeg kommer hjem, vi får se.

Bildet er av meg og Solrun, en høstdag vi var ute. Og jeg har jo fått ny header, og den er tatt av det bildet der. Ble ikke så inmari fantasifull, fordi fantasien min er på størrelse med et knappenålshode. Så dere får nesten bare nøye dere med hva jeg klarer å presse ut. haha.

Hva skal du i høstferien?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar