onsdag 8. oktober 2008

Fritime.

Akkurat nå sitter jeg i kantina med noen folk og har fritime. Det er digg ass! Opplegget er sånn at halve klassen skal ha forsøk i naturfag, og halve skulle ha i morgen. Vet ikke hvorfor, men klager ikke! Så nå må jeg gjøre engelsk lekser til etterpå, for de orket jeg ikke gjøre i går.
Også fikk jeg 6'er i matte i stad! Nå blir hvertfall mamma glad! Var bare to, lette oppgaver da, men likevel! 6'er er 6'er. Ikke sant?
Etter skolen i dag skal jeg en tur til byen, for å se om de fortsatt har den søte kjolen på Vero Moda som jeg så for ca en uke siden. Hadde så lyst å kjøpe den, og den var ikke dyr heller, så hvis jeg finner ut at det var et bomkjøp så svir det ikke så veldig. Litt, men ikke så veldig.
Og jeg skal kjøpe skinnjakke. Det har jeg tenkt veldig lenge på faktisk, og jeg kom fram til at skinnjakke er drit kult! Har alltid syns det, men gidder ikke kjøpe en til tusen kroner, når jeg kan få en for fem hundre. Det er geniale saker. Får lønning i morra eller fredag, så får se hva det blir til. (skinnjakka er ikke akkurat som på bilde)
Vi blogges :).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar