onsdag 15. oktober 2008

Long time, no see.

Vet det er lenge siden jeg har blogget. Har liksom ikke hatt så mye å si, selvom det hade skjedd en del. Lørdagen brukte jeg til å traske rundt i oslo's gater sammen med Signe, men vi kom ikke i gang før vi hadde vært i Oslo et par timer. Det er alltid det første kjøpet som må til, og etter det er man i gang. Jeg fikk endelig kjøpt den skinnjakka jeg har lengtet sånn etter! Endelig. (Og selvfølgelig fake skinn). Kjøpte også en bukse(som jeg håper ikke vider seg ut!!), en sort skjorte, en dongeri vest, en veske (fake den og) og en sånn greie jeg ikke vet navnet på. Etter Oslo måtte jeg løpe hjem for å dusje, skifte, ordne saker og ting og stelle meg til konserten som skulle holdes på mølla. Der spilte Sailing Outdoor, Damnation, Soulscarred og Heretic Disicples. Desverre fikk jeg ikke sett det siste bandet.. Jeg syns de lager så utrolig bra show, og spiller bra. (Legger ut bilde av de) Har sett de live èn gang, men måtte nøye meg med å lese avisadenne gangen. Krysser fingrene for neste gang. Etterpå fòr jeg i bursdagen til Jelena, som jeg alt var litt sein til. Snakk om prioritering den kvelden!

Her er bilde av bandet Heretic Disicples, det er lågendalsposten som har tatt bildet. Følg denne linken for flere bilder fra konserten. http://laagendalsposten.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=LP&Dato=20081012&Kategori=KULTUR&Lopenr=437646764&Ref=PH&Params=Itemnr=1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar