onsdag 15. oktober 2008

Løpetest!

Jeg er en av de personene som virkelig ikke liker løping! Det er noe av det værste som fins! Jeg ville gjort all trening i verden, bare ikke løping.. Det verste er: I morra skal vi ha Cooper-test i gymmen. Nei, så fælt!
"Cooper-testen er en test av individuell fysikk. Den ble etablert av Kenneth H. Cooper for det amerikanske forsvaret i 1968. I sin originale form gikk testen ut på å løpe så langt det var mulig i løpet av 12 minutter, slik at man kunne måle kondisjonen til et menneske. Utkommet var basert på hvor langt man kom og alderen. Nedenfor finnes noen eksempler på hvordan resultatene måles, fordelt i aldersgrupper."
Faen ta Kenneth H.Cooper! (Kilde: http://no.wikipedia.org/wiki/Cooper-test)

5 kommentarer:

  1. åååh, gleder meg så sinnsykt til gymmen i morgen :D kan ikke vente!
    nei, fytti.. gruer meg som en liten drittunge -.- skjønner liksom ikke helt poenget med den jeg, da..

    SvarSlett
  2. Off, det er så teit..!
    Jeg hater virkelig å løpe.. =/
    Vi får se om jeg ikke svimer av eller noe.. Haha :)

    SvarSlett
  3. hahaha, genialt!! x) faen ta cooper xD hahahah

    SvarSlett
  4. vi skal klare det, andrea! :D vi smimer ike av, håper vi :) hehaa

    SvarSlett