mandag 20. oktober 2008

På'n igjen.

Coopers testen på torsdag gikk faktisk fint! Jeg, Karoline og Emilie gikk mye, men hallo.. Vi tok den hvertfall. Er jo bra bare det! Anyway.. Helgen er så utrolig deilig! Siden uke dagene går i et eneste kjør, er det digg med et lite avbrekk når det først kommer. Ukedagene har blitt som en evigvarende, slitsom rutine.. Stå opp - skole - lekser - jobb/dans/mer lekser - sove.
På fredag kom Peter hjem fra Molde, det gikk fint. Han pleier å være masete, men heldigvis ikke denne gangen. Så det var koselig. På Lørdag fikk vi besøk av mamma sin ungdoms-venninne, Vera. Det var også koselig. Også fikk jeg nye sko! Høyhelte støvletter fra Bianco. Drit fine!
Søndag gikk helt greit.. Var ute med Solrun, Jelena, Heidi og Ayan på Peppes og spiste pizza. Vi klarte akkurat å skrape sammen nok til en stor pizza på deling. Var ikke egentlig sånn jeg hadde planlagt søndagen da, jeg skulle jo egentlig noe helt anna, men det blei tydeligvis ikke noe av.. Men hva har man venninner til?
Så søndagen ble ikke helt mislykka, thank god.
I dag har jeg bare rukket å vært på skolen. Matte og Naturfag. Jeg og Naemy presterte å bli litt ivrige i Naturfag timene til Irene, noe som nesten endte med annmerkning (heldigvis ikke)
Poster noen bilder av skinnjakka, og skoene.

4 kommentarer:

  1. Det var freshe sko, Andrea :)

    SvarSlett
  2. synes at vi var flinke på torsdag jeg :) haha!
    dødsfine sko, og digg skinnjakke :D

    SvarSlett
  3. Umulie: Takk, jeg digger de så sjukt!

    Karoline: Vi eide på Torsdag da, haha.
    Takk!

    :D

    SvarSlett
  4. omg!! me digge så innmari muuch!! <3<3

    SvarSlett