mandag 15. september 2008

Språkreise.

Helt siden broren min dro som utvekslings student til USA for 5 år siden, har jeg også hatt kjempe lyst! Det eneste som skremmer meg er at jeg må være borte hos en fremmed familie i et år! Og hvor hardt ting blir å ta igjen når jeg kommer hjem. Men de jeg har snakka med som har vært et år i utlandet sier at det er verdt det! Så jeg har veldig lyst til å dra til USA, og studere der. I dag var jeg på skolen og snakka med rådgiver om det, så nå er det bare å lese en masse brosjyrer om det, og snakke med mamma, pappa og broren min. - Skal ned på skolen nå og levere en oppgave, så vi blogges. Er det noen som har noe erfaringer med språkreise osv? Har du kanskje tenkt å dra på språkreise?

1 kommentar:

  1. Har faktisk tenkt å dra til neste år..
    Vet ikke helt ;/
    Men jeg her fryktleig lyst ^^

    SvarSlett