fredag 19. september 2008

Fritime og hunder.

Ahh, vi skulle egentlig ha geografi i dag, MEN læreren er ikke her! Han er sykemeldt eller ett eller anna. Så vi har fritime nå. Yey!
Planen er å gjøre spansk lekser, for de er egentlig ugjort...
Også må jeg fortelle om onsdagen, da jeg var ute med Solrun Marie! Haha, da jeg møtte hu var hun helt hysterisk over en liten hund som hadde bjeffet etter henne. Hun fortalte at hun hadde prøvd å kose med den, men når hun nærmet seg hadde den begynt å knurre etter henne, så hun stakk. Også fant hun ut at hun skulle ta bilde, men det fikk hun hvertfall ikke lov til! Haha, hunden begynte å bjeffe etter henne som bare det.
Hun møtte meg, og jeg måtte bare møte denne hunden, men da jeg kom ned til den, var den så søt da! Logret med halen og kom bort og kosa osv. Jeg tror jeg og Solrun har litt forskjellig syn på hva "skummel, sint" hund er, haha! Neida.. Men det var litt artig.
Bilde av hunden.

3 kommentarer: