onsdag 10. september 2008

Matte = pff.

Tidlig i dag skulle vi møte i kinoen. 10 klasse og 1. vidregående skulle nemlig se på et foredrag om å bli glad i matte. Eller at faget skulle bli intresant da. Jeg har hata matte hele mitt liv, så tenkte at dette var ikke noe særlig for meg. Når vi kom inn satt vi oss (og med oss mener jeg hele venninne gjengen) på første rad. De som holdt foredraget snakka om hvorfor matte var så viktig osv, mens jeg var helt i mine egene tanker. Tenke på noe langt mer koserlig enn matte for å si det sånn. Etter hvert skulle vi jo selvfølgelig ha en quiz. OMG! tenkte jeg. Matte-quiz. (vi hadde hatt den samme året før, men matte er matte.) Den gikk ut på at det var tre svar alternativer. Enten skulle du stå helt stille, eller med èn arm i været eller med to armer i været. Det begynte å bli færre og færre igjen, og til slutt måtte en gjeng gå opp på scenen. Og JEG var en av de! Jeg var drit nærvøs. Nærvøs får å drite meg ut osv.. Men gjett hva?! JEG VANT! Hele driten. (Fikk MASSE hjelp fra alle venninnene på første rad, hadde det ikke vært for de hadde jeg røket ut på første svar. Så STOR takk) Jeg vant i hvertfall to kino billetter! Hvem hadde trodd det liksom..? Etter skolen fant jeg ut at jeg trengte ny bukse. Og ny bukse blei det. Pluss en hel masse anna. Orker ikke ramse opp alt. Haha. Anyways. Nå er det snart dans, så vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar