søndag 1. mars 2009

ET INNLEGG UTEN OVERSKRIFT.

Ferien har vært avslappende og herlig. Men også litt trist.. Når jeg og Signe kom til mormor, fikk vi den beskjeden at onkelen til moren min var død.. Han var visst nok veldig gammel, men det var trist fordet. Mormor var også kjempe opptatt og telefonen ringte i et kjør - bokstavelig talt. Men jeg og Signe prøvde å gjøre det koselig fordet! Vi lagde middag til henne og vi satt mye i stua med henne. Hun bor i et hus helt alene, så hun syns det er koselig når vi kommer på besøk. Og Signe digget mormor, haha. Det var kult! Signe er så fantastisk. Fortiden sliter jeg litt med og blogge, for jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal blogge om.. Men i hvertfall har jeg tenkt tanken på extentions eller clips! Vet dere noe om det er bra med clips? Jeg har så lyst på lenger hår nå.. Savner det! - Sånn ser jeg ut fortiden. (Nei, bildet er ikke redigert..)

Vest: Voice of europe. Smykke: Glitter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar