søndag 22. februar 2009

WE KEEP ON WAITING.

Nå har jeg ikke blogget på en stund.. Har vært så mye stress med skole og fritid og venner + at jeg ikke har så mye og blogge om egentlig. Men nå er det vinterferie! YES. Det er skikkelig digg med fri fra det.. fengselet kalt skole. Er så lei nå.. Så jeg skjønner virkelig godt hvorfor folk dropper ut ass! Sånn særiøst. Liker ikke folk som sier "å herregud.. skjønner ikke at de ikke gidder, det er jo bare å møte opp og gjøre lekser.." Det er ikke bare, bare ass. Trust me, i know. Men anyways. FERIEE. Jeg og Signe skal chille noen dager hos mormor, og ellers bare være i KBG. Blir herlig å komme litt vekk også. Er så mye styr her nede.. Litt lei det også. (Nå ble det litt mye syting her følte jeg..) Men her er en fantastisk fin sang! Det er en sånn "feel good" sang. Åh, digger den! (Denne er fra en konsert for på musikk videoen stod det "Embedding disabled by request".. Så gå inn på http://www.youtube.com/watch?v=BHl9jsx99Uk&feature=related hvis dere vil se musikkvideoen.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar