lørdag 20. desember 2008

NEW HAIRCUT

Var jo hos frisøren på mandag og farget håret, men hun hadde ikke tid til en klipp, så jeg var der på fredag igjen også. Hun kom med den idèen at jeg kunne klippe en liten "lugg", men siden jeg har hatt en sinnsykt mislykka lugg før var jeg veldig skeptisk. Jeg satt i stolen og bare sa "du lover at det blir bra?" Og hun sa "ja da, det vil passe deg veldig bra, men hvis du er misfornøyd med den kan du bare dra den til sides også er den borte". Og siden jeg er så glad i forandringer tenkte jeg "jaja, da gjør jeg det" også gjorde jeg det. Ble faktisk fornøyd med resultatet! Snakk om bra frisørsalong! Enda en ting er at broren min Peter har kommet hjem.. Tror du ikke han begynte å kile meg igjen.. "leke" sloss kamp fo'shoo. Og jeg tapte selvfølgelig.. God jul liksom. haha.

4 kommentarer:

  1. ååå, det blei jo kjempe fint andrea :D <3<3 *fornøyd jeg å* haha xD

    SvarSlett
  2. Det ble utrolig fint=D Kledde deg superbra

    SvarSlett