tirsdag 23. desember 2008

DREKKEDAGSNATTA OG LILLEJULAFTEN.

Drekkedagsnatta.
I går (22.desember) var det selvseste "drekkedagsnatta" i Kongsberg. Da er det veldig mange folk som drar opp på Persløkka ved funkelia for å feire. Jeg hadde selv aldri vært der før, så når jeg og Signe kom oppover var det utrolig bra stemning! Masse bål og masse folk.
Det var veldig koselig. Jeg fikk selv ikke tatt noen bilder, fordi de bildene hadde sikkert blitt dårlige uansett.
Tidligere på dagen var jeg og mamma i oslo. Der handla vi mange fine juletrekuler og sånn. Vi var på cafè og drakk kakao og kaffe latte også. Det var en veldig koselig tur.
Lillejulaften.
I dag er det lillejulaften og jeg har ikke litt julestemning en gang! Aner ikke hvorfor. Det er noe jeg alltid har hatt, men i år virker det som om den har sviktet litt. Men i morra tenker jeg den slår an.

2 kommentarer:

  1. Vet du, har null julestemning i år jeg å. hadde det allerede i slutten av november i fjor (noe som brått tok slutt, hehe ) men i år kommer den liksom ikke ! :S

    SvarSlett