lørdag 1. november 2008

Overraskelse!

Mamma og Pappa har vært i Drammen i dag fordi pappa spiller jazz musikk der av og til. I mens var jeg hjemme og slappet av og ryddet etter filmkvelden i går. Litt på dagen fikk jeg en melding av mamma hvor det stod "Hvis du rydder grundig og fint får du en overraskelse når jeg kommer hjem". Så jeg stod i. Tenkte at det kanskje bare var en kebab eller en fin topp eller noe, men neida. Mamma kommer inn døra, holder opp to poser og sier "nå får du velge". Den ene posen var H&M og den andre var CARA. Siden jeg aldri hadde sett CARA posen før, valgte jeg selvfølgelig den. Og gjett hva det var! SKO! Haha, skikkelig deilige sko. Mulig jeg skal bytte de i en annen farge, men kan hende jeg dropper det.
Mamma er definitivt den beste i verden! Tusen takk!

2 kommentarer:

  1. du er så forbanna lucky din lille bastard! haha! <3
    men jeg blei egentlig litt nysgjerrig på hva som var i H&M posen å jeg..? :P

    SvarSlett
  2. I H&M posen var det sokker..! Til Pappa, haha!

    SvarSlett