lørdag 1. november 2008

Filmkveld

I går var det Halloween, og hver Halloween siden 8. klasse har jeg alltid hatt filmkveld, bortsett fra i fjor siden da var vi på vei til Polen. Men i år hadde jeg det da, en slags gathering med alle folka fra gamle-klassen og det var kjempe koselig! Det kom utrolig mange - fler enn jeg hadde plass til. Men det var så koselig å se alle igjen og mimre litt om Polen turen osv. Vi så en film (selvfølgelig - filmkveld, hallo..) som het "Aparecidos". Den var spansk, så jeg syns det var litt vanskelig å leve seg inn i filmen, men men. Det var en utrolig bra kveld uansett. - Bare noen av folka. F.v: Christoffer, Jørgen, Kjetil, Fredrik, meg og Solrun. Akkurat nå ser jeg på "My Super Sweet 16" og hu jenta er så utrolig bortskjemt! Gråter for alt, og en skikkelig tøffel. Og mad dramaqueen.. Fytti! Og det verste er at alle digger hu! Hva faen!? Haha, joda.. Og nå skal hun til Norge i Exil. Hun skal opp til Nord - "sameland" og jobbe. Hun klarer ikke pakke sin egen koffert engang. Dette blir underholdene.

3 kommentarer:

  1. døh! jævli georgeous bilde av meg du skulle putte inn a.. xD

    SvarSlett
  2. Jeg ser ut som en panda bjørn da! :P
    Haha, men vi er gorgeous anyway! ;)

    SvarSlett