torsdag 30. oktober 2008

OD - dagen.

I dag er det Opprasjon Dagsverk og jeg skal jobbe hjemme. Jeg syns egentlig det er litt koselig av oss å ta en dag hvor vi tjener inn penger til folk i Bangladesh, så de kan få en liten utdanning hvor de lærer det aller viktigste. Jeg bestemte meg for å jobbe hjemme jeg da. Skal rydde, vaske, tørke støv, vaske klær, lage middag og masse mer. Så nå blir det littegran utdanning på en gjeng heldige bangladeshere. GO HAVE FUN!
Også har jeg bestemt meg for å kjøpe fake UGG's! Grunnen til at jeg kjøper fake er fordi når jeg var i Oslo med Signe, så så vi et par UGG's også sa jeg at sånne hadde jeg lyst på, men hun fortalte meg at å lage sånne sko, var veldig dyremishandling og jeg er ikke så veldig stor fan av dyremishandling, så da kjøper jeg heller fake!
Dessuten koster jo de ekte sinnsykt mye og! Så igjen; Hvorfor ikke fake?
Men nå må jeg gå og vaske. Hvor har dere jobbet i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar