torsdag 30. oktober 2008

Det snør.. tiddelibom.

Noen liker snø, andre ikke. For meg er snø en slags elsk - hat greie. Snø er noen ganger veldig morro. Snøball krig, bygge snøhule, lage snømann, ake, være i bakken osv.. Man får liksom vært skikkelig barnslige! Det er utrolig digg. Også er det jo veldig koselig da. Sitte inne i varmen med Kakao og koselige filmer i de deiligste koseklærene, også har vi jo Jul. Julaften er ingenting uten snø! Mamma og Pappa prøvde å få meg med til utlandet på julaften, men det skjer ikke! Jeg kan dra når som helst på året, men ikke på julaften, nei! Da skal man være hjemme, og se på askepott på tv'en, kose seg med godteri og julesokk. Åhh, jeg gleder meg til jul! Men så har vi den dårlige siden med snø.. Vi må pakke oss inn med et tonn klær, blir klissvåte og det er kaldt og gufsete. Jeg er en typisk sommer jente, jeg da. Jeg elsker sommeren! Men som jeg sa i stad: Snø er også veldig koselig da. Hvordan er ditt forhold til snø?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar