fredag 8. august 2008

Vennen.

Jeg sitter nå i senga på hotellet og snakker med en av mine aller beste venner. Grunnen til at jeg velger og skrive om den ene av de er vel fordi akkurat nå har jeg mye og si om henne. Denne jenta får meg til å tenke på at for noen og noe er livet faktisk verdt og leve. Hun er en utrolig fantastisk person, som jeg har blitt kjent med. Jeg er veldig glad i henne. Akkurat nå sitter vi og diskuterer hva jeg skal gjøre med kjærlighets livet mitt. "Hør på hjertet ditt, ikke på hjernen. Hjernen kommer aldri til å være enig med hjertet" Jeg vet at dette innlegget kan virke en god del fjortis, men da får det bare være sånn. Jenta er helt utrolig. Vi snakker om ALT. Jeg vil bare at du skal vite at jeg gjør så masse for deg. Du holder meg oppe, og støtter meg når jeg trenger det aller mest. Du sier de riktige tingene, de jeg trenger og høre. Jelena Subotic <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar