fredag 8. august 2008

Drit vær i Hellas?

Du leste riktig. I går når jeg og Aleksandra kom ned på stranda var det bare overskya, men etterhvert begynte det og lyne og tordne! Regna littegran også. Har aldri vært i syden, også har det regna. Så det føltes litt rart. Men sånn er det bare. Det stoppa ikke meg og Aleksandra, nei. "Stormen" (som de innfødte kalte det) var på andre sida (du ser det på bilde) så jeg og Aleksandra hoppa uti og bada til sånn rundt 8 - 9 tida. Da endte vi opp med å bli de eneste på stranda. Men vi kom oss fort opp når vi fant ut at det lyna ikke så langt unna oss.
Også fant jeg rosenkrans!
Jeg stod på brygga, og mens alle kikka bort på stormen på andre sida, så jeg ned i vannet. Først trodde jeg det var tang eller noe, men når jeg kikka nærmere etter var det en rosenkrans. Er ikke spesielt kristen av noe slag, men det var litt.. rart? eller spesielt kanskje.
Når vi kom til hotellet igjen og fikk dusja, så satt vi ute på verandaen. Og fy faen. Det var så fin atmosfære! Alt var så.. klart, og fargerikt på en måte. Det virka som om fargene var sterkere enn de pleier. hm.. ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar