tirsdag 15. juli 2008

Shiny shoes.

Ah. I dag var jeg i byen med min kjære mor for å se på sko. Egentlig noen helt andre enn de jeg kjøpte, men men. Vi stakk innom Bianco og der spotta jeg de super stilige skoa. Ganske høye, svarte, med en nagle på. Sykt fete. Men siden de var så høye at jeg nesten ikke klarte å stable meg opp etter å ha fått de på, fikk jeg de ikke. Prøvde å bevise at jeg klarte å gå på de, men det gikk dårlig. Jeg så helt rævkjørt ut når jeg prøvde å gå på de. Men de var så kule!
Men over til noen andre sko som jeg derimot klarte og gå på. Litt lavere hel, og sølv. Digger de! Slenger inn et bilde:

nice ikke sant?

En annen ting er at i dag kommer broren min hjem fra millitæret. Det fører ikke annet enn mas, mas og atter mas med seg. Og her er jeg, stucked i kongsberg og nesten alle har stikki på ferie eller jobber.. Og når jeg stikker på ferie, da kommer alle hjem vett.. Damn typisk. Heldigvis kommer bestevenninna mi hjem om ca en ukes tid, skal bli gøy å se henne igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar