torsdag 17. juli 2008

Hva skjer med sommer?

Nok en overskyet dag. De triste skyene nærmest glatter seg ut over noe som burde vært en klar, blå, skyfri himmel, samt en skinnende, varm sol. Men nei.. Så tiden tilbringes altså inne. Mulig jeg får rydde og vaske rommet, så DET skinner. Da blir et mammahjerte glad hvertfall. For ingenting er vel bedere enn en unge som rydder av egen maskin. Som ikke har blitt mast på en eneste gang. Rommet mitt er ikke så vært rotete akkurat nå (jeg rydda det i går også), men noe støv er det vel å finne. <- Bildet er faktisk tatt i 2006. En av de (eller den) varmeste sommerene jeg har vært borti her i kongsberg. Det var utrolig herlig. Drar på kjennerud å bader hver dag, og ellers bare sløve bort dagen i en solseng, og blir brun. Det var tider. Heldigvis skal jeg snart til Hellas igjen. Var der i 2006 og ble totalt forelsket i den byen. En liten koselig by, med (heldigvis) ikke så masse turisme. Der skal jeg tilbringe min tid i to uker sammen med mamma, pappa og Aleksandra. Gleder meg som en unge. Hva skal du resten av sommeren?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar