mandag 14. juli 2008

På'n igjen.

Vi prøver på nytt med denne håpløse bloggingen. Har vært mye at og fram nå i det siste, og har ikke giddet å blogge på gud veit hvor lenge. Sommerferien starta for så vidt bra. FYLL, sier ikke mer.. Var også i Omlid med Aleksandra for noen uker siden. De hadde en jævlig smakfull campingvogn! - jeg vil også ha campingvogn. Jazz-festivalen er forbi.. Jeg digger jazzen så sykt! Masse boder med juggel og stæsj, møte venner, gå rundt i byen HELE dagen med live jazz musikk i bakgrunnen. Det er saker. Fikk meg til og med en fake tattovering på håndleddet. De sa den ville vare ca 1 - 3 uker, men.. nei. Skal til Hellas med Aleksandra den 2. August. Det gleder jeg meg til! Der skal jeg ta en ekte henna tattovering, som varer litt lenger. Og der er det sol og bading, mer juggel osv. Det blir så sykt kos atte fy! Vi skal til Athytos. Jeg var der for to år sida, og det er så jævlig fint der! Elsker det stedet. .. så får vi se om det blir noe mer blogging etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar