mandag 14. juli 2008

host, host.

Okei. Nå ligger jeg i senga og sløver som bare det. Har akkurat vært nede på butikken og kjøpt INSIDE. Var ikke akkurat så mye superspennende, men kjøper det nesten hver måned fordet sammen med "DET NYE", også abbonerer jeg på [MAG] som faktisk er drit bra!
Har egentlig kjempe lyst ut, men jeg er skikkelig forkjøla.. Så typisk å være det i sommerferien.. Samtidig er bestevenninna mi i serbia, 1 måned! Hva skal jeg gjøre uten deg, vennen? Pell deg hit igjen, fort som fy! Vi savner deg, hele gjengen.
Ayan har også akkurat forlatt oss for herlige London (lucky bastard.), men hun lovte å ta med en rød, mini double decker og litt stæsj. Sweet! Heldigvis er hun ikke så lenge borte da.
Jeg ELSKER London. En vakker dag skal jeg også til London. Gå på shopping og kjøre double decker. Gleder meg allerede. Slenger inn et bilde.

1 kommentar:

  1. og kjøpe med litt "stæsj" hahahahhah xD du altså, virka ganske uskyldig den :P

    SvarSlett