torsdag 22. januar 2009

PAPPA HAR KOMMET HJEM!

I dag kom min kjære pappa hjem fra Singapore! Der har han jobbet dagen lang i hele tre uker.Det var litt digg å få han hjem igjen og i god behold. Har savnet han, jeg. Han hadde tilogmed med seg gave til meg og mamma! Jeg fikk parfyme; Hypnose fra Lancome og brunkrem fra Clinique. THANK U DADDY!
(Oi.. hørtes LITT ut som en bortskjemt pappa-jente der, og det var ikke meninga!)
Også fikk jeg byttet en veske som var blitt ødelagt og en pung jeg fikk til jul.
Vesken jeg byttet kostet 499, også var det 70% salg på BagOrama, så jeg fikk 2 stk. Ble ganske fornøyd med kjøpet selv.

2 kommentarer:

  1. Jeg digget virkleig vesken med nagler! Hvor har du kjøpt den? :)

    SvarSlett
  2. Takk, er veldig fornøyd selv. :)
    Jeg kjøpte den på bag o rama! :) Den i storgata vis a vis frisørsalongen "imitch" :)

    SvarSlett