onsdag 14. januar 2009

OPPDATERINGER DEN SISTE UKA.

Vet jeg ikke har oppdatert på lenge, men kommer en kjapp oppdatering nå. I helgen var jeg og Signe i Sandvika på storsenteret der, men for å være ærlig ble jeg litt skuffet.. Jeg har hørt så mye om hvor bra det er osv, men jeg syns det var litt lite utvalg, det var veldig langt og gå og utrolig dårlig luft der.. Jeg og Signe ble slitne med èn gang! Derfor bestemte vi oss for å dra til gode gamle Oslo. - Lommeboken ble "lettere" (brukte kort, så vet ikke om det ordtaket teller lenger..) og sinnet ble lysere. Kjøpte f.eks en jakke på tilbud til 200kr, kjempe fin. Helt enkel sort, litt lang jakke med pels (fake) på hetta. Dansingen har også begynt, og fy søren så kult! Det var kjempe gøy å begynne å danse igjen. Hadde to timer rett etter hverandre på mandag, så det var veldig slitsomt, men veldig gøy! Har også søkt til USA! Bestemte meg nesten over natta. Jeg søkte til YFU og EF, siden YFU sa det var veldig lite plass og det ikke var sikkert jeg kom med. Så det er bare å følge med, så ser vi hvordan det går. KRYSS FINGRENE FOR MEG DA! :) (Beklager for ingen bilder, men har ikke tatt noen..)

4 kommentarer:

  1. eller bare lik jakke som din gode venninne Solrun Marie, bare annen farge BD hahaa

    SvarSlett
  2. Pffh, samma det vel. Den passet deg råbra! :)

    SvarSlett
  3. Anonym:
    Eller bare lik jakke som omtrent halve kbg? ;D

    Signe:
    Thanks hon' :)..

    SvarSlett
  4. jeg krysser fingrene :-D du kommer nok med, bare vent!

    SvarSlett