lørdag 14. februar 2009

NY MOBIL.

Jeg har fått ny mobil! Endelig. Bestilte den på mandag og har ventet i desperasjon siden.
Den andre mobilen var ødelagt.. Batteriet lada seg ut på et sekund, og den drev og klikket hele tiden.. Veldig stress. Så jeg endte opp med en gammel nokia (dere husker den med diskolys på sidene?) Så det var min "ventetelefon". Men endelig har jeg ny. Mamma var nede på posthuset og hentet den, så jeg fikk den når jeg stod opp, og ble veldig glad. (nå ble det mange innlegg på en gang.. )

2 kommentarer:

  1. ja huff, snakk om å gjøre det mer innvikla enn det skal, hva med å fortelle om alt i et innlegg?? :D haha xD

    mobilen din var uber fet :D

    SvarSlett
  2. Jammen det er så stress med 1 meter lange innlegg :P Heller mange små, enn ett jævlig stort et ;D..
    Men smaken er som baken - og den er delt :)

    SvarSlett