fredag 30. januar 2009

SYK, SYK, SYK.

Det er så utrolig kjipt å være syk.. Har vært syk i 3 dager nå og håper det går over snart! På det værste har det vært hodepine, feber, insane vondt i halsen pluss menssmerter. Så har for det meste brukt dagene på å ligge hjemme på gulvet eller i sofaen. Kan nesten ikke snakke heller. Det gjør skikkelig vondt og jeg får sånn klompete stemme som ikke er min.. BAH. På onsdag da jeg hadde feber var det jo selvfølgelig intervju med EF i Oslo. Mamma og Pappa sa at de kunne ringe inn å si at jeg var syk, men jeg SKULLE på det intervjuet! Også ville jeg på Ikea etterpå (det var helt jævlig btw). Men jeg er innstilt på å bli frisk da! :) Også har Peter(broren min) og Erik bursdag i dag! + at Erik klarte lappen, Gratulerer! :D

5 kommentarer:

  1. Haha, du er rar du, hvordan gikk intervjuet ??
    GOD BEDRING!! :)

    SvarSlett
  2. Haha, på hvilken måte er jeg rar? xD
    Intervjuet gikk bra :) Ikke noe stress ^^
    Takk! :)

    SvarSlett
  3. .. Har du ikke merket selv at du er sånn egentlig over-all pretty weird..? 0.o
    Så bra da! Har du vært på intervju med YFU? fått noe svar?

    SvarSlett
  4. Oh, hell no! :P Haha.
    Har ikke fått noe svar enda, men tar vel ca to til tre uker tenker jeg :)

    SvarSlett
  5. Hell no, der vi har det, hihi!^^

    SvarSlett