lørdag 13. desember 2008

LONG TIME, NO SEE.

På tide å blogge igjen.. Sorry at jeg ikke har blogget på utrolig lenge, og at de siste innleggene ikke har vært så veldig innholdsrike. Greia er at jeg ikke har vært helt i humør på en stund nå til å blogge. Ting har skjedd som ikke er så vannvittig kult, men skal ikke syte om det her. Og jeg skal prøve å få blogget mer fremover.
I det siste har det vært danseøvelser og danseforestilling. Dødsgøy! Trist at det er det siste av dans for i år, men vi begynner jo etter nyttår igjen da!
Snart er det ferie og jeg kan nesten ikke vente. Det blir utrolig digg.
Og på mandag skal jeg farge håret igjen. Det blir mest sannsynlig mørkt igjen. Jeg følte at det var litt mer meg..
Pluss at det er mindre enn to uker igjen til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar