onsdag 19. november 2008

SKRIVESPERRE

Har ikke blogget på lenge nå og det er pga den gode gammeldagse skrivesperren. Jeg har jo hatt en del å skrive OM, det er bare at jeg vet ikke hvordan jeg skal skrive det.. Litt stress. Men helga har jeg hvertfall hatt godt prioritert føler jeg. Fredagen gikk til skole - bursdag - jobb og bursdag igjen. Den første bursdagen var Liv Randi. Var forrige lærer på vestsida. Vi overrasket henne ved å buse inn i den siste timen hennes med bursdagssang, kake, blomter og et lite kort. DET var utrolig gøy! Hun ble veldig overrasket, og det var veldig koselig. - Neste bursdag var Espen sin. Vi skulle møtes på Peppes klokka 7, men siden jeg jobbet til 8 (og måtte dusje først) kom ikke jeg før 9. Så jeg (dc)Espen og Kim stakk til Kim, og (satan) Espen kom litt seinere. Det var også veldig koselig. - haha. Lørdagen var jobb og bursdagen til Veronica -storesøstra til Aleksandra. Hun fylte 18 år og feiret den på Beverlokalet i bevergrenda. Det var også veldig gøy. Søndagen møtte jeg Signe. Det er så fantastisk å være med den jenta! Hun er så festlig. Vi så film; White Noise 2 som jeg anbefaler! Den var sykt bra! Jeg skvatt så fælt at jeg ikke klarte å få ut noen lyd, og det føltes som om hjertet bokstavelig talt satt seg fast i halsen. DØDSbra film! Skal prøve å få blogget mer. OG FLER BILDER! (har ikke lagt inn noen etter helga enda)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar