torsdag 6. november 2008

SICK AND TIRED.

Siden vi begynte på vidregående i August har tida bare flydd i toppfart. Plutselig er vi i november - og bare halvannen måned til Jul! Tentamener kommer snart, og stress på skolen blir ikke bedere. Ukedagene har blitt som en evig kjip rutine: Sove - Skole - Lekser - evt jobb/trening - Lekser - Sove.. Og sånn går det. Og det blir ikke bedere av at ting er som de er akkurat nå.. Bare noen ganger jeg får "pressa" inn en bytur eller venninnebesøk. Så når helgene kommer er det utrolig deilig å få puste ut. -Ikke gled deg til vidregående, det er slit. Bare face it. Det er det. Men snart er det jul dere! Kan nesten ikke vente. Har skrevet ønskeliste allerede! Selvom den kanskje var litt optimistisk.. Men det er jo det jeg ønsker meg da, men jeg blir jo veldig glad for en gave uansett! Elsker overraskelser. Det er så gøy. Noen av de tingene jeg ønsker meg er: - Katt - Speilrefleks kamera: Canon EOS 450D - Mobil - Ipod - Sminke - Hårprodukter - Klær - Sko - Vesker/Bager - Reise Hva ønsker du deg til jul? Har du tenkt på det i det hele tatt?

3 kommentarer:

  1. Jeg ønsker meg :
    -Kamerastativ til speilrefleksen min
    - ekstra batteri til kameraet
    - bass-stativ
    - ukulele :]
    - ullsokker
    - masse sjokolade =D

    SvarSlett
  2. Jeg ønsker meg én ting - lilla iPod nano 16 GB. Så sånn er det. :)

    SvarSlett
  3. Julie: Sjokolade er digg da! =D

    Ingrid: Lilla er en så utrolig fresh og kul farge! har faktisk vurdert å kjøpe en selv, men i bunn å grunn er jeg fornøyd med den grønne jeg har! :)

    SvarSlett