fredag 24. oktober 2008

Geografi time.

Geografi, hva er det? Siden skolestart har jeg, Heidi og Naemy ikke akkurat vært de mest aktive elevene i geografi timene. Man kan ikke si læreren gjør timene til dagens høydepunkt.. De er like kjedelige som å sitte å se på et sokkepar i en og en halv time. Ikke gøy. Egentlig skulle vi ha prøve i dag, MEN siden vi er så geniale som vi er kjent for, klarte vi å utsette den til mandag, så vi får litt tid til å "øve"..
Ingen overraskelse at jeg er inne på andrea blogger, h&m og er helt ufokusert. Det har gått så langt at jeg, jeg av alle har begynt å spille Mario, og det er ikke bra. Fikk akkurat et utbrutt midt i timen fordi jeg døde. Skreik og greier, men ikke så veldig høyt da. Hehe.
Men på Det Nye sine hjemme sider fant jeg ut at Comme des Garçons har laget egen kolleksjon for Hennes & Mauritz. Personlig syns jeg ikke denne stilen var så veldig fin.. Akkurat for øyeblikket syns jeg stilen ser litt uteligger aktig ut. Sånn for å være helt ærlig liksom.
Hvis du går inne her - http://www.klikk.no/mote/trender/article343186.ece finner du flere bilder av kolleksjonen.
Hva syns du om disse klærene? Er det noe du kunne brukt?
- vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar