torsdag 4. september 2008

Rainy days..

Åhh, nå har det regnet kjempe masse.. men jeg får i hvertfall bruke de vanvittig kule gummistøvlene mine da! Hehe. I dag var jeg ute med Solrun igjen, vi var litt i byen sammen med noen gutter som skata litt i en garage, men vi stakk hjem til meg seinere. Skulle egentlig gjøre lekser, men det blei ikke noe av.. Haha, det er så standard meg og Solrun. Vi sier vi skal gjøre lekser, men det blir aldri noe av, så nå har jeg noen lekser igjen i kveld. jaja. Nå sitter jeg og ser på One Tree Hill. Åh, jeg elsker den serien. De sier så mye smart, og ting som er verdt å tenke på. "The part about taking chances and believe in possibillity even though life is giving you every reason not to believe." <3. Ellers er det skole, skole, jobb, lekser, venner, dans, husarbeid mer skole osv. Føler at jeg har dårlig tid, men kanskje jeg egentlig ikke har det? - Trives fortsatt med det kind off blonde håret, men må klippe tuppene litt, for de er litt slitte. Så kanskje til uka blir det ny frisør time på den geniale frisørsalongen "Imitch". Den er særiøst verdt et besøk! Jeg ble kjempe fornøyd, og jeg er litt skeptisk til lærlinger, men hun som jobba der var utrolig flink. Så pluss i boka til de! - Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar