søndag 31. august 2008

Girl gone blonde.

Eller nesten hvertfall.. I hele mitt liv har jeg hatt mørkt hår, så dette er en stor forandring for meg. Men måtte ta sjangsen. Ville se hvordan jeg hadde sett ut med lysere hår, og den eneste måten å gjøre det på var å farge det. Rett og slett. Men jeg ble heldigvis fornøyd da. Så det var bra. Stor takk til lærlingen på Imitch, som gjorde en drit bra jobb! Var litt skeptisk i begynnelsen, for nesten hver gang jeg har vært hos frisøren lately, har ikke ting gått helt bra. Men lærlingen virka skikkelig profesjonell, så følte meg trygg. Haha.

2 kommentarer:

  1. Så fint :)
    Jeg har hatt mørkt hår lenge og vil bli lysere.

    SvarSlett
  2. Åh, tusen takk! :)
    Go for it, sier jeg ass :)
    Hvis du bli misfornøyd kan du bare farge det mørkere igjen, men det blir værre fra mørkt til lyst hvis du skjønner :)

    SvarSlett