søndag 20. juli 2008

Torden og lynild.

Nok en dag med jobbing. Gleder meg til å se kontoen min på lønningsdagen. Skal jobbe en del nå framover. jeg får lønning mens vi er i Hellas, og det er kjekt. Tror til og med jeg har klart og overtale mamma g pappa til at vi skipper Mormor. Jeg digger mormor'a mi. Hun er rå. Men det jeg skulle fram til var; VÆRET (av alle ting)
Mens jeg jobba var det fint vær, og alle traska inn i butikken med lår-korte shorts, og kjøpte is te, mens jeg så lengselsfull ut vinduet på sola. Men når jeg var ferdig på jobb og fikk rota meg hjem, begynte det (etterhvert) å regne og tordne. Bulder og brak. Jeg raska med meg kamera og løp ut for å ha mitt lille Kodak-moment. Målet var å ta bilde av et lyn. Det funka dårlig, for jeg bomma hver gang. Men så titta regnbuen frem (heldigvis stillestående). Så det får gjøre susen. Er ikke så veldig flink til å ta bilder, men jeg syns det er artig.

1 kommentar: