søndag 20. juli 2008

Livet er sånn passe urettferdig.

Okei. Tid for litt oppdateringer igjen. I helga har jeg for det meste jobbet på Kiwi. En helt grei jobb, og godt betalt. Så penger blir det hvertfall. Problemet er at å jobbe er ekstra slitsomt når man sovner klokka halv seks og skal på jobb til ni. Ja, jeg har snudd døgnet.. "Ikke så veldig smart" sier du, "helt enig" sier jeg.. Og nå har selvfølgelig mamma og pappa funnet på at vi skal til mormor. Dagen før folk kommer hjem fra ferie. I det siste har sosiallivet mitt vært basert på mobil telefon og msn. Welcome to the 21th century, sier jeg bare ass. Det er så utrolig typisk at de må komme med så ufattelig dumme påfunn. Mormor er grei hun, det er ikke det. Men det er så utrolig kjedelig der! Ikke en sabla drit å finne på. Og alle som bor der er 50+. Kjempe moro liksom. Og gjett hvor broren min skal!? jo, nemlig; USA!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar